hoofdsponsor
subsponsoren

WDZ PARTNER BEELDMERK

Tijdens onze recente Sponsoravond in september hebben we het officiële WDZ Partner beeldmerk geïntroduceerd. Hiermee willen wij al onze sponsoren de gelegenheid geven om hun verbinding met WDZ uit te dragen. Voor alle leden en niet leden die de club een warm hart toedragen, biedt dit de mogelijkheid onze trouwe en belangrijke sponsoren te herkennen, zowel in de fysieke ruimte als digitaal.

Het doel van het WDZ partner beeldmerk, waarvan het idee afgelopen jaar is ontstaan binnen de Sponsorcommissie, is:
- Zichtbaarheid geven aan de ondernemers die sponsor zijn van WDZ. Dit geldt zowel voor leden als niet leden.
- Aantonen van een bijdrage in maatschappelijk bewust ondernemen door sponsoren van WDZ.
- Verbinding en saamhorigheid creëren tussen én door lokale ondernemers die in het bezit zijn van een WDZ Partner beeldmerk of die in het bezit willen komen daarvan.

Op de afbeelding zien we dat het eerste Partner beeldmerk al een fraai plekje heeft gekregen bij onze trotse hoofdsponsor van der Linden Adviesgroep die sinds 8 november jongstleden verder gaat onder de naam Heilbron Bocholtz. Deze naam zal de komende tijd dan ook steeds zichtbaarder worden op ons sportcomplex. Meer info over de naamswijziging is te lezen op www.heilbron.nl/bocholtz/magazine.



Geplaatst op: -


« Terug naar vorige pagina